فروش عمده پارچه روسری از ریسندگی اصفهان و یزد به نمایندگی شرکت تیارام

فروش عمده پارچه روسری

فروش عمده پارچه روسری از ریسندگی اصفهان و یزد به نمایندگی شرکت تیارام . عالی ترین و باکیفیت ترین جنس و بافت پارچه ی خام شال و روسری در تولیدات شرکت تیارام میتوان دید.

بیشتر بخوانید: قیمت پارچه مبلی مازراتی

DSC 0334

پارچه ی عمده خام مختص به تولید روسری و شال در ایران

تولیدات پارچه ی خام شال و روسری را شرکت تیارام به عهده دارد . که در این رشته کارکشته است و مهارت و تجربه های زیادی دارد و تجربه های زیادی را در طی سالیان سال کسب کرده است .

بیشتر بخوانید: قیمت پارچه دورس توکرکی

عمده فروشی پارچه ی خام شال و روسری اهمیت دارد چون در عمده فروشی هر جنسی دقت در اینکه جنس بهترین باشد اهمیت دارد چون که سرمایه ی زیادی خرج خرید میشود .

پارچه های خام شال و روسری توسط تولید کنندگانی که در زمینه ی چاپ شال و روسری یا در واقع تولیدکننده ی شال و روسری هستند خریداری میشود .

بعد از خریداری پارچه ی خام شال و روسری طرح های اماده ی خود را روی ان چاپ میکنند حالا با هر روش چاپی که باید نوع چاپ موقع خرید پارچه ی خام شال و روسری به مدیریت فروش گفته شود . بعد هم که دور دوزی شده و تولید به پایان میرسد .

بیشتر بخوانید: قیمت پارچه گلدار

IMG 20200206 124421 916

ایا پارچه ی غیر خام برای تولید روسری و شال توسط شرکت تیارام به فروش میرسد یا خیر

شرکت تیارام عرضه کننده ی پارچه ی خام شال و روسری به کل کشور است یعنی در همین زکینه فقط عرضه خدمات به مشتریان عزیز میکند نه پارچه ها دیگری برای تولید شال و روسری .

در واقع تولید روسری به همین منوال در همه جا است یعنی پارچه ی خامش است که توسط تولیدکننده گان شال و روسری خریداری شده و بعد به صورت شال و روسری در بازار به عرضه در می اید .

پارچه های خام شال و روسری در اکثر مواقع بر اساس نوع نخ استفاده شده در ان ها است که اسم گزاری میشوند مانند نخی کجراه . تویل . و مواردی مشابه

پارچه های خا م شال و روسری که توسط شرکت تیارام به تولید میرسند گرم بندی هستند و درصد پودبین دارند یعنی برای مثال پارچه ی ابریشم تویل چند گرم است . چند درصد پودبین است این ها از قبیل سوال های رایج برای خرید پارچه ی خام شال و روسری از شرکت تیارام است .

بیشتر بخوانید: قیمت پارچه پنبه دوزی شده

در مجموعه ی ما حق با مشتری است یک شعار نیست بلکه یه قول یا حرفی است که عمل به ان جزو وظایف کارکنان است برای ان که مشتریان با مردم عادی نیستند و تولید کنندگان شال و روسری هستند این عهد در خصوص با ان ها صد درصد عملی خواهد شد و میشود .

DSC 0348